Tuesday, August 31, 2010

merdeka

assalamualaikum semua (^_*)

hahaha..aku sangat la berbesar hati kerana dijemput oleh seekor arnab yg comel untuk menyertai pasukan laki2 pujaan ramai ni.hahahaha..
disebabkan aku mempunyai otot2 seperti kucing baru lepas gado maka jantina aku mungkin kurang dikenal pasti oleh si arnab.hhahahaha

oh blog ni ditulis pada 31 ogos..nampaknya blog ni merdeka dari jajahan laki2 tampan..

selamat menyambut merdeka ya semua~~
jangan lupa usaha org yag berjasa pada negara kita..(^_^)


jadi disebabkan ni penulisan pertama oleh kucing yg tak dikenal pasti jantinanya..maka aku mengenalkan diri aku dulu.
disebabkan aku suke menulis dan mengarang(tapi selalu dikutuk dan direject) maka dalam blog kali ni aku berperanan akan tulis short2 story yang ade dalam pale otak aku.mungkin bertujuan cam iklan dalam blog ni sementara tunggu aiman,amirf dan faiz menulis jalanan hidup mereka..
jadi aku harap kalo bosan2 singgah la bace blog kami ya..(tak bosan pun leh bace..hehehe)

take care semua~~salam

1 comment: